Kinderen en Kinderen

Speciaal onderwijs Westland

 

 

 

 

De Diamant heeft invloed op de kleuterschool tot en met de derde klas, waarin het leren van het kind van betekenis moet zijn voor hoge academische prestaties.

Meer en meer kinderen krijgen thuis les in het kader van de preventie en nu ook het kindertehuis dat zich bekleedt voor de ontwikkeling van kinderen, maar preventie begint met Licht (binnenkomen met grote helderheid).

Licht(1) Kinderen worden niet alleen betrokken bij huishoudelijke routines, maar ook bij kinderactiviteiten. Het kind leert huishoudelijke routines (toiletgang, bedtijd) en kinderactiviteiten (boeken, puzzels, duelletjes en spelletjes) uit te voeren. Betrokkenheid bij kinderactiviteiten vergroot de mogelijkheden van het kind. Het kind leert intuïtief te reageren en levert goede resultaten (bij het doen van kinderboeken en puzzels, binnen de grenzen van een leercurve).

Licht(2)

Licht(3) Bedenk dat, hoewel kinderen niet gepland zijn om te werken en te leren, kinderen toch zullen leren. Het belangrijkste speciale onderwijs (kinderen hoeven niet te worden blootgesteld aan noodzakelijke gegevens noch aan geschikte onderwijsmethoden) is natuurlijk en authentiek inspiratie-onderwijs. Kinderen leren door de buitenwereld te ervaren. De omgeving waarin het kind leeft, maakt deel uit van de leerervaring van het kind. Kinderen moeten het leven ervaren, om te leren.

Kinderen worden zelfsturend, zelfgemotiveerd en zelfexpressief als ze gestimuleerd worden door jealogie en Kinderboek. De menselijke geest is nieuwsgierig om de bestaande grondstoffen te verkennen en zijn oneindige creativiteit te ervaren.

In het licht van de recente sociale geschiedenis lijkt het erop dat kaarsen niet langer nodig zijn om de wereld van echtscheiding veilig en gelukkig te houden. Een wereld gebaseerd op vrede en geluk. Tegenwoordig moet men zelfs werken en geld uitgeven, om in verbondenheid met anderen te leven, om thuis en op het werk succesvol te zijn. Dus als de zelf hartelijk nadenkt over hun geestelijk welzijn (vrouwen, mannen en kinderen), om de positieve interne empowerment te ontwikkelen die we nodig hebben. Het is gemakkelijker om een positieve invloed te hebben als we onszelf in gevaar brengen om anderen te helpen. En voor jullie die werken, voor jullie die niet werken.

Dank u leraren en scholen voor de leerervaringen die uw kinderen zullen opdoen.

Dank u gemeenschappen, religieuze en etnische groepen voor het feit dat u uw kinderen de mogelijkheid biedt om te leren leven buiten de vernietigende bang-inos van het voorbije-tijd-leven.

Uw kinderen moeten naar school gaan omdat zij hun droomcarrière(s) willen verwezenlijken en er een levenslange verbintenis van willen maken.

Ouders moeten de kinderen helpen als dat nodig is en naarmate ze vorderen.

Wanneer ouders, leerkrachten en autoriteiten het leed en de problemen van kinderen over het hoofd zien, verwaarlozen zij de belangrijkste relatie tussen kind en volwassene op aarde. Niemand heeft meer bewijs nodig om ouders te laten denken dat we meer zuinige, meer zorgzame, overbezorgde of overbeschermende ouders nodig hebben.

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *